*fred*
  • H0 art nr 877012 eaos R462W Szczakowa gotowy model drzwi prostokatne z poprzeczką ep v fertigmodell

    P1310711MINI

    UWAGA: W TEJ CHWILI DO NABYCIA JEST WAGON PREZENTOWANY NA POWYŻSZYCH ZDJĘCIACH.

    Prezentujemy model weglarki Eaos typu R462W, tzw. „Rumuński”. Wagony te w znacznej ilości PKP zakupiło w latach ’80 w Rumunii i są eksploatowane po dziś dzień. Ponadto znaczna ich ilość jest dzierżawiona przez prywatnych przewoźników od kolei zagranicznych. Obecnie, obok jego polskiego (412W) i Czechosłowackiego C462W odpowiednika, Eaos’y rumuńskie są jednym z trzech najpopularniejszych typów węglarek na sieci PKP. Od wielu lat używa ich też wielu przewoźników prywatnych.
    Wagon w barwach przewoźnika Kopalnia Piasku SZCZAKOWA S.A. z drzwiami spawanymi, prostokątnymi, wzmocnionymi.

    Wenn Sie das Modell bestellen, wird es in ca. 1 bis 2 Monaten fertig sein. Ära VI mit blauer Malerei ist auch vorhanden. Wenn Ihr Auftrag mehr als ein Modell ist, hat jeder eine andere Nummer.
    Das Wagen kostet 495PLN. Es ist ungefähr 120Euro. Das Modell kann glatte Wände haben oder zerstörte, abgestürzte Wände.
    Witterung (gealtert) ist auch verfügbar es kostet + 120PLN. Kohlenstoff-Last kostet 25PLN
    Ich bevorzuge SEPA Banküberweisung. Paypal ist auch vorhanden, aber der Preis ist 5% mehr.
    Versand nach Deutschland kostet 35PLN, wenn man ein Modell kauft. Wenn Sie mehr kaufen, dann werde ich die Versandkosten berechnen.

     

    Model wykonany jest z cienkiej blachy 0,2mm z nowego srebra.  Model posiada dokładnie odwzorowaną ramę i mechanizm hamulca.
    Dzięki budowie węglarki z materiału takiego jak oryginalny wagon, możliwe jest osiągnięcie idealnego podobieństwa, nieosiągalnego dla modeli plastikowych, czy żywicznych. Słupki, czy obwodzina posiadają takie same proporcje jak w oryginale. Grubość poszycia wynosi 0,1mm, co pozwala w łatwy sposób uzyskać bardzo naturalnie wyglądające wgniecenia. Model wyposażony w mechanizm krótkiego sprzęgu i koła metalowe zamontowane do odlewanych mosiężnych wózków. Taka konstrukcja zapewnia dobre właściwości jezdne i bardzo nisko położony środek ciężkości.

     

    Model jest wykonywany na zamówienie. Realizacja zamówienia zajmuje zwykle od 1 do 3 miesięcy. Przy zamówieniu więcej niż jednego wagonu, każdy model będzie miał inny numer. Istnieje możliwość wykonania wagonu w barwach PKP z drzwiami spawanymi, lub tłoczonymi drzwiami polskimi (droższy o 20PLN) i oryginalnymi tłoczonymi drzwiami rumuńskimi (droższy o 49PLN).
    Dostępne są także malowania:
    -PKP epoka IVa
    -PKP CARGO epoka VI
    -DB Schenker Polska
    -Rail Polska (2 numery)
    -Lubelski Wegiel Bogdanka (3 numery)
    -Loko Trans Słowacja, dzierżawiony przez polską spółkę RCO
    -Kopalnia Piasku Szczakowa
    -PCC Szczakowa

     

    Do wagonu można zamówić łatwo wyjmowany ładunek z naturalnego węgla lub kruszywa. Koszt 25PLN

     

    UWAGA: na zdjęciach mogą być pokazane modele wyposażone w mniejszą ilość detali niż zawiera faktycznie oferowany model.
    Wagony oferowane na tej stronie wyposażone są w dokładnie odwzorowaną ramę i mechanizm hamulca i wszystkie stopnie oraz poręcze manewrowe.

    ______________________________________________________________________________________
    Cena podstawowa modelu niepatynowanego z niewgniatanymi burtami (bez naniesionych oznak eksploatacji) wynosi 495PLN (zirka 115€)
    Wersja patynowana z wgnieceniami poszycia burt: cena podstawowa + 120PLN =615PLN (zirka 145€)
    Model Wykonywany na zamówienie

    UWAGA: W TEJ CHWILI DO NABYCIA JEST WAGON PREZENTOWANY NA POWYŻSZYCH ZDJĘCIACH.

«  |  »