**
  • 408S TT i H0 – wagon na cement

    408S to nowy model w skali TT i H0. Wagon został wykonany z blach fototrawionych (rama), odlewanych z żywicy poliuretanowej zbiorników oraz masy drobnych detali odlewanych z brązu i mosiądzu (wózki, zderzaki, rurki, zbiorniki pod ramą itd). Wagon dostępny w formie zestawu do montażu. Zestaw zawiera:– elementy fototrawine (rama, pudło itd)– mosiężne wózki + śruby […]

  • Węglarka 15W TT i H0

    Wagon dostępny w formie do samodzielnego montażu.Zestaw składa się z:– żywiczne pudło wagonu– żywiczny środek ramy– mosiężne boki ramy– mosiężny KKS– fototrawione zamknięcie KKS– sprężynka KKS– mosiężne rolki– mosiężne zderzaki– kalkomania (PMP-PW lub KWK-Pokój). Cena zestawu TT – 170złCena zestawu H0 – 180zł INSTRUKCJA TTINSTRUKCJA H0

  • Ok1-112 H0

    Dzisiaj coś innego niż zazwyczaj. Bardzo mały i bardzo ciekawy w konwersji. Baza to model Freischmanna czyli BR38 nr. kat. 4162/93. Lokomotywa bazowa z czasów kiedy nikt nie słyszał o DCC zatem w pełni analogowa. Ok1-112 która powstała na jej bazie otrzymała jak zwykle pełny polski osprzęt. Usunięte z kotła zostały oryginalne instalacje oraz poręcze. […]

  • TY2-702

    Tym razem mamy dla was coś specjalnego – Ty2-702 H0 z tendrem ze skrzynią ex-mazutową. W parowozie jest też nieco nowości których nie było dotychczas: zawory odcinające na rurach, zawory ogrzewania parowego, orurowanie wodne tendra wykonane od nowa, instalacja pod pomostowa, dodatkowe orurowanie sprężarki. Z przodu pełne koło Weinert z obręczą RP25. Lokomotywa ma tyle […]

  • Ty2 H0 cz.4

    Trzecia odsłona bardzo charakterystycznej lokomotywy Ty2-1049. Spośród wielu egzemplarzy wyróżniała się wiatrownicami od Ty51 oraz tendrem ex-mazutowym. Prezentowany egzemplarz posiada w stosunku do poprzedniego nowe detale z mosiądzu, min. nasze drzwi dymnicy, zawór ogrzewania parowego, zawory na rurach, instalacje prądnicy, zaworu odcinającego inżektor Nathana oraz wiele innych mniejszych które zauważycie pewnie na fotkach. Lokomotywa w […]

  • Ty4 H0

    Ty4-116 wykonany na bazie modelu Roco. Parowóz z tendrem olejowym. Pierwsza tego typu konwersja Ty4 na wersję olejową. Klasycznie już, parowóz posiada polskie oświetlenie. Cała zabudowa została zmieniona na polską. Ponad to w związku z tym, że to pierwszy egzemplarz masę części zrobiliśmy ręcznie.

  • Pt31

    Pierwsza Pt31 w UMF. Numer 53. Pełna konwersja z uwzględnieniem wymiany/modyfikacji armatury. Parowóz ma dźwięk. Poprawiono elektrykę a dokładnie ułożenie przewodów bo dotykały kół zamachowych silnika powodując pewne szmery Uprzedzając pytania – wygląd parowozu jest wizją zamawiającego. Mam tu na myśli reflektory. Klienta nasz Pan . Właściciel tak bardzo chciał pomóc w konwersji, że aż zrobił […]

  • 406R H0 manufaktura

    Wagon wykonany na bazie odlewów mosiężnych, żywicznego zbiornika i części fototrawionych. Barierka końcowa, drabinki oraz uchwyty boczne są stalowe. Cysterna posiada mechanizm krótkiego sprzęgu KKS z gniazdem NEM. W standardzie koła RP25. Rama oraz wózki całkowicie mosiężne, czernione chemicznie oraz lakierowane. Cysterna w przykładowym malowaniu DEC CPN. Dostępne malowania (tlenkowy DEC, biały DEC, DEC CPN, […]

  • Galeria lokomotyw serii Pm2 H0

    Przedstawiamy krótką serię konwerski BR03 na polską Pm2. Bazą do konwersji były BR03 produkcji Fleischmann. W produkcji wykorzystaliśmy własne części zamodelowane i wydrukowane w 3D a następnie odlane z mosiądzu. Wśród nowości są: pełna instalacja zaworu odcinającego inżektora Nathana, SHP, trawione wiatrownice (Pm2-3) i wiele innych. Dwie lokomotywy wyposażone w dźwięk oparty na dekoderach ESU […]

  • Cysterny nowa odsłona

    Mam przyjemność zaprezentować najnowsze wersje wagonów 406R, 29R i Rt500 w różnych malowaniach. Cysterny mają stalowe siatki, pomosty, schodki, drabinki. Dodatkowo dostały już odlewane wózki z gniazdem NEM. Dzięki temu obniżyliśmy środek ciężkości wagonu. Teraz zbiornik jest pusty a całą masę robi sama konstrukcja wagonu. Zapraszam do oglądania.

  • SM48 zestaw detali TT i H0

    Zestaw detali do lokomotywy SM48 zawiera: – zbiorniki powietrza x 4, – reflektory z odbłyśnikiem x 4, – wsypy piasecznic x 4, – trąbka sygnałowa duża, – trąbka sygnałowa mała, – odpowietrznik przedziału akumulatorowego, – wlew wody do chłodnicy, – element wentylatora, – zawór rozrządczy powietrza, – cylindry hamulcowe x 2kpl.

  • Galeria Ty2 H0 cz.4

    Lokomotywy zostały wykonane przy użyciu części wykonanych metodą modelowania 3D, drukowania 3D i odlewania z mosiądzu metodą wosku traconego. Parowozy są wyposażone w dekodery, światła białe/czerwone zmienne w zależności od kierunku jazdy oraz manewrowe. Wszystkie funkcje udało się uzyskać dzięki użyciu autorskiej płytki PCB. Część z nich posiada dekodery dźwiękowe. Prezentowane modele w cenie 2350zł-3100zł […]

 | Następne wpisy »