Sprzęg śrubowy H0 ze srebra. Do zastosowania we wszystkich lokomotywach i wagonach. Sprzęgi szlifujemy na gładko jeszcze na gałązce a następnie również na gałązce planujemy otwory wiertłem 0,5mm. Następnie odcinamy elementy z gałązki i montujemy je na wcisk w pozycji zwieszonej lub zahaczonej. Sprzęgi można skleić na stale albo pozostawić ruchome delikatnie zakuwając połączenia.
-
Sprzęgi śrubowe H0
-
Trawione dodatki do parowozów H0
Fototrawione dodatki do parowozów H0.Każdy zestaw w tej samej cenie.– mechanizm klap wodnych– blacha poddymniczna Ty2– zgarniacze Ty2 itd– blacha szyberdach Pm2– zgarniacze Pm2/Pt31
-
408S TT i H0 – wagon na cement
408S to nowy model w skali TT i H0. Wagon został wykonany z blach fototrawionych (rama), odlewanych z żywicy poliuretanowej zbiorników oraz masy drobnych detali odlewanych z brązu i mosiądzu (wózki, zderzaki, rurki, zbiorniki pod ramą itd). Wagon dostępny w formie zestawu do montażu. Zestaw zawiera:– elementy fototrawine (rama, pudło itd)– mosiężne wózki + śruby […]
-
Węglarka 15W TT i H0
Wagon dostępny w formie do samodzielnego montażu.Zestaw składa się z:– żywiczne pudło wagonu– żywiczny środek ramy– mosiężne boki ramy– mosiężny KKS– fototrawione zamknięcie KKS– sprężynka KKS– mosiężne rolki– mosiężne zderzaki– kalkomania (PMP-PW lub KWK-Pokój). Cena zestawu TT – 170zł (186zł z kołami)Cena zestawu H0 – 180zł (204zł z kołami) INSTRUKCJA TTINSTRUKCJA H0
-
Ok1-112 H0
Dzisiaj coś innego niż zazwyczaj. Bardzo mały i bardzo ciekawy w konwersji. Baza to model Freischmanna czyli BR38 nr. kat. 4162/93. Lokomotywa bazowa z czasów kiedy nikt nie słyszał o DCC zatem w pełni analogowa. Ok1-112 która powstała na jej bazie otrzymała jak zwykle pełny polski osprzęt. Usunięte z kotła zostały oryginalne instalacje oraz poręcze. […]
-
TY2-702
Tym razem mamy dla was coś specjalnego – Ty2-702 H0 z tendrem ze skrzynią ex-mazutową. W parowozie jest też nieco nowości których nie było dotychczas: zawory odcinające na rurach, zawory ogrzewania parowego, orurowanie wodne tendra wykonane od nowa, instalacja pod pomostowa, dodatkowe orurowanie sprężarki. Z przodu pełne koło Weinert z obręczą RP25. Lokomotywa ma tyle […]
-
Ty2 H0 cz.4
Trzecia odsłona bardzo charakterystycznej lokomotywy Ty2-1049. Spośród wielu egzemplarzy wyróżniała się wiatrownicami od Ty51 oraz tendrem ex-mazutowym. Prezentowany egzemplarz posiada w stosunku do poprzedniego nowe detale z mosiądzu, min. nasze drzwi dymnicy, zawór ogrzewania parowego, zawory na rurach, instalacje prądnicy, zaworu odcinającego inżektor Nathana oraz wiele innych mniejszych które zauważycie pewnie na fotkach. Lokomotywa w […]
-
Ty4 H0
Ty4-116 wykonany na bazie modelu Roco. Parowóz z tendrem olejowym. Pierwsza tego typu konwersja Ty4 na wersję olejową. Klasycznie już, parowóz posiada polskie oświetlenie. Cała zabudowa została zmieniona na polską. Ponad to w związku z tym, że to pierwszy egzemplarz masę części zrobiliśmy ręcznie.
-
Pt31
Pierwsza Pt31 w UMF. Numer 53. Pełna konwersja z uwzględnieniem wymiany/modyfikacji armatury. Parowóz ma dźwięk. Poprawiono elektrykę a dokładnie ułożenie przewodów bo dotykały kół zamachowych silnika powodując pewne szmery Uprzedzając pytania – wygląd parowozu jest wizją zamawiającego. Mam tu na myśli reflektory. Klienta nasz Pan . Właściciel tak bardzo chciał pomóc w konwersji, że aż zrobił […]
-
406R H0 manufaktura
Wagon wykonany na bazie odlewów mosiężnych, żywicznego zbiornika i części fototrawionych. Barierka końcowa, drabinki oraz uchwyty boczne są stalowe. Cysterna posiada mechanizm krótkiego sprzęgu KKS z gniazdem NEM. W standardzie koła RP25. Rama oraz wózki całkowicie mosiężne, czernione chemicznie oraz lakierowane. Cysterna w przykładowym malowaniu DEC CPN. Dostępne malowania (tlenkowy DEC, biały DEC, DEC CPN, […]
-
Galeria lokomotyw serii Pm2 H0
Przedstawiamy krótką serię konwerski BR03 na polską Pm2. Bazą do konwersji były BR03 produkcji Fleischmann. W produkcji wykorzystaliśmy własne części zamodelowane i wydrukowane w 3D a następnie odlane z mosiądzu. Wśród nowości są: pełna instalacja zaworu odcinającego inżektora Nathana, SHP, trawione wiatrownice (Pm2-3) i wiele innych. Dwie lokomotywy wyposażone w dźwięk oparty na dekoderach ESU […]
-
Cysterny nowa odsłona
Mam przyjemność zaprezentować najnowsze wersje wagonów 406R, 29R i Rt500 w różnych malowaniach. Cysterny mają stalowe siatki, pomosty, schodki, drabinki. Dodatkowo dostały już odlewane wózki z gniazdem NEM. Dzięki temu obniżyliśmy środek ciężkości wagonu. Teraz zbiornik jest pusty a całą masę robi sama konstrukcja wagonu. Zapraszam do oglądania.